Oooops I did it again

Nej jag är inget fan av Britney men däremot slant jag med kniven idag (igen) när jag skar rotfrukter... 
 

Men med lite omplåstring och en sambo som tog över skärandet blev det bra till slut.

Till middag blev det en favorit i repris: Rådjur med ugnsbakade rotsaker! Är verkligen jättegott! Jag har tur som har en lillebror som jagr och förser sin syster med kött. Rotfrukter den här gången blev potatis, morötter, palsternacka, rotselleri och rödbetor. Efter halva tiden tillsatte jag även skivad zucchini. Blev kanonsmarrigt. Bara klyfta rotfrukterna, ringla över lite olivolja och havssalt och så in i ugnen (225 grader) i 45 minuter!


Kommentarer
Postat av: Eila

Hej Magda!

Nu har jag tittat in på din blogg och blivit såå inspirerad. Du skriver så inlevelsefullt och så de fina bilderna till.

Fortsätt i samma stil.

Kram/svärmor

2008-10-15 @ 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0